Public Relations Stalowa Wola
umożliwia przekazanie w wiarygodny sposób pełnej informacji o marce, produkcie, osobie, inicjatywie, wydarzeniu. Jest źródłem rzeczowych przekazów i buduje zaufanie odbiorców. W realiach współczesnego rynku, przesyconego konkurencją nie wystarczy już być po prostu dobrym, nie wystarczy proponować wysokiej jakości usługi czy niezawodne produkty. Współczesny biznes opiera się na wizerunku. Trzeba się wyróżnić i do tego służą narzędzia public relations takie jak CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) czy sponsoring.Dobrze prowadzony PR edukuje odbiorców na temat zalet produktów i wzmacnia potrzebę ich posiadania. Dysponując szerokim wachlarzem nowoczesnych narzędzi komunikacji, PR pozwala również na zbudowanie wokół marki czy produktu społeczności konsumentów. Bliska i angażująca komunikacja skierowana do nich buduje długotrwałą więź z marką i wzmacnia jej pozytywny wizerunek. Działania z zakresu PR prowadzone w oparciu o ciekawy, kreatywny pomysł, odwołujące się do nowych trendów, przełamujące stereotypy związane z danym produktem, usługą lub wykorzystujące wizerunek ambasadora potrafią zbudować modę na produkt oraz skutecznie zachęcić potencjalnych klientów do interakcji z marką.
Z nami dotrzesz do punktu, w którym Twoja marka będzie lepiej widoczna, rozpoznawalna, pozytywnie odbierana, a Ty będziesz osiągał wymarzony efekt sprzedażowy.
Dotarłeś do tego miejsca? Super, więc zrób kolejny ważny krok dla swojej firmy i skorzystaj z oferty agencji reklamowej Wirtualny Marketing z zakresu Public Relations (kreacji wizerunku i komunikacji społecznej):
- Opracowanie strategii działań wizerunkowych (PR strategy) z uwzględnieniem celu i misji Klienta, grupy docelowej, grup satelitarnych i opiniotwórczych.
- Sformułowanie działań z użyciem optymalnych narzędzi Public Relations:
- Propozycje, scenariusze kampanii wizerunkowych (marki, produktu, osoby), w tym kampanii internetowych i Social Media.
- Copywriting: redagowanie tekstów do prasy specjalistycznej i ogólnej, pisanie blogów firmowych.
- Planowanie i organizacja eventów: imprez, konferencji tematycznych i prasowych.
- Wykorzystanie sponsoringu i społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) we właściwej komunikacji wizerunkowej (marki, produktu, osoby).
- Koordynacja i organizacja współpracy z mediami.
- Doradztwo PR w zakresie kształtowania wizerunku marki, produktu, osoby.
- W wielu przypadkach osiągnięcie celu wizerunkowego nie wymaga skompilowanych kampanii i kosztownych działań podmiotów zewnętrznych. Prostymi zabiegami Klient może we własnym zakresie wiele zdziałać w tym obszarze – potrzebuje tylko właściwego ukierunkowania, uporządkowania działań. Uświadomienia wagi poszczególnych kanałów komunikacji społecznej, marketingowej i biznesowej z uwzględnieniem ich spójności w różnych wymiarach.
- W wielu przypadkach osiągnięcie celu wizerunkowego nie wymaga skompilowanych kampanii i kosztownych działań podmiotów zewnętrznych. Prostymi zabiegami Klient może we własnym zakresie wiele zdziałać w tym obszarze – potrzebuje tylko właściwego ukierunkowania, uporządkowania działań. Uświadomienia wagi poszczególnych kanałów komunikacji społecznej, marketingowej i biznesowej z uwzględnieniem ich spójności w różnych wymiarach.