Reklama na facebooku
Przygotowując budżet na reklamę w Internecie należy uwzględnić najbardziej rozpoznawalny portal społecznościowy jakim jest Facebook. Profil na tym portalu posiada praktycznie każdy, a zdecydowana większość ludzi odwiedza go kilka razy dziennie!
Bardzo skutecznym i polecanym sposobem uzyskania określonego celu są konkursy. Zabawa w połączeniu z możliwością wygrania nawet niewielkiej nagrody daje często efekty przekraczające nasze najśmielsze wyobrażenia.
Pomagamy w zakładaniu profili firmowych, jak i ich prowadzaniu graficzno - tekstowym. Odpowiednio prowadzone profile, które zachęcają, kuszą, a czasami wręcz uwodzą promocjami, konkursami czy usługami jakich szukasz generują oczekiwany ruch na stronie firmowej. Jednak warunkiem dobrze prowadzonego profilu jest pomysł, szczypta humoru, odrobina nonszalancji i nuta medialnego przekazu komunikatu do odpowiedniej grupy docelowej. Nasza agencja reklamowa Wirtualny Marketing zna się na strategii komunikacji i ma duże doświadczenie oraz wiedzę praktyczną, jak i zdobytą na różnych kierunkach studiów: komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu czy marketingu internetowego. Działamy na emocje, co przynosi pożądane wyniki i cele.
Kampanie na Facebooku mogą różnić się ze względu na cel, jaki chcemy osiągnąć.
Przykładowe cele kampanii:
- Aktywność dotycząca posta na stronie, promocja posta.
- Polubienia strony, zwiększenie ich ilości, poszerzanie grupy odbiorców i kreowanie marki.
- Kliknięcia powodujące przejście do witryny, zwiększenie ruchu na witrynie.
- Konwersacje w witrynie, zwiększenie sprzedaży.
- Reakcje na zaproszenia na wydarzenia.
Koszt kampanii na Facebooku jest uzależniony przede wszystkim od celów jakie chcemy osiągnąć. Podczas krótkiego wywiadu swobodnego postaramy się określić i przedstawić plan naszej wspólnej kampanii uszytej na miarę Twoich oczekiwań.
Korzyści jakie daje reklama na Facebooku:
- Zdecydowaną poprawę wyników pozycjonowania Twoje firmowej strony.
- Zwiększoną interakcję w czasie rzeczywistym z Twoimi klientami.
- Nawiązanie relacji B2B i B2C na dużo luźniejszej stopie bez etykiet i zbędnych formalności.
- Łatwą i przyjemną komunikację marki z konsumentami.
- Zwiększanie rozpoznawalności marki oraz budowanie trwałych relacji poprzez oddziaływanie na emocje.
- Kreowanie wizerunku swojej marki jako nowoczesnej, idącej z duchem czasu, elastycznej, przystępnej i otwartej na konsumenta.
- Pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie obszaru działania, co pozytywnie wpływa na sprzedaż.