PL EN
+48 519400400

Reklama na Facebooku


Reklama na facebooku

Przygotowując budżet na reklamę w Internecie należy uwzględnić najbardziej rozpoznawalny portal społecznościowy jakim jest Facebook. Profil na tym portalu posiada praktycznie każdy, a zdecydowana większość ludzi odwiedza go kilka razy dziennie!

Bardzo skutecznym i polecanym sposobem uzyskania określonego celu są konkursy. Zabawa w połączeniu z możliwością wygrania nawet niewielkiej nagrody daje często efekty przekraczające nasze najśmielsze wyobrażenia.
Pomagamy w zakładaniu profili firmowych, jak i ich prowadzaniu graficzno - tekstowym. Odpowiednio prowadzone profile, które zachęcają, kuszą, a czasami wręcz uwodzą promocjami, konkursami czy usługami jakich szukasz generują oczekiwany ruch na stronie firmowej. Jednak warunkiem dobrze prowadzonego profilu jest pomysł, szczypta humoru, odrobina nonszalancji i nuta medialnego przekazu komunikatu do odpowiedniej grupy docelowej. Nasza agencja reklamowa Wirtualny Marketing zna się na strategii komunikacji i ma duże doświadczenie oraz wiedzę praktyczną, jak i zdobytą na różnych kierunkach studiów: komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu czy marketingu internetowego. Działamy na emocje, co przynosi pożądane wyniki i cele.

Kampanie na Facebooku mogą różnić się ze względu na cel, jaki chcemy osiągnąć.

Przykładowe cele kampanii:

  • Aktywność dotycząca posta na stronie, promocja posta.
  • Polubienia strony, zwiększenie ich ilości, poszerzanie grupy odbiorców i kreowanie marki.
  • Kliknięcia powodujące przejście do witryny, zwiększenie ruchu na witrynie.
  • Konwersacje w witrynie, zwiększenie sprzedaży.
  • Reakcje na zaproszenia na wydarzenia.
Kampanie na Facebooku biją na głowę inne formy reklamy najważniejszą rzeczą - opłatą za efekt, czyli za kliknięcie, podobnie jak linki sponsorowane, a nie emisję reklamy. Zapłacisz dopiero w momencie, kiedy sprecyzowana przez Ciebie osoba zobaczy ofertę Twojej firmy.

Koszt kampanii na Facebooku jest uzależniony przede wszystkim od celów jakie chcemy osiągnąć. Podczas krótkiego wywiadu swobodnego postaramy się określić i przedstawić plan naszej wspólnej kampanii uszytej na miarę Twoich oczekiwań.

Korzyści jakie daje reklama na Facebooku:

  • Zdecydowaną poprawę wyników pozycjonowania Twoje firmowej strony.
  • Zwiększoną interakcję w czasie rzeczywistym z Twoimi klientami.
  • Nawiązanie relacji B2B i B2C na dużo luźniejszej stopie bez etykiet i zbędnych formalności.
  • Łatwą i przyjemną komunikację marki z konsumentami.
  • Zwiększanie rozpoznawalności marki oraz budowanie trwałych relacji poprzez oddziaływanie na emocje.
  • Kreowanie wizerunku swojej marki jako nowoczesnej, idącej z duchem czasu, elastycznej, przystępnej i otwartej na konsumenta.
  • Pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie obszaru działania, co pozytywnie wpływa na sprzedaż.